Monday, October 18, 2010

Justin Bieber " budak HOT ! "

aku dan dia seperti adik beradik setan !


*budak paling hot di dunia
mana tak hot hari-hari pakai spender ketat

- cerita hari ini bukan tentang JUSTIN BIEBER
tapi tentang JUS'TIN VAVI .

- dia seorang artis yang comel tapi kedut .

- budak ini telah menyebabkan ramai wanita
jatuh sakit kerana beliau .

* satu bukti yang cukup kukuh !

- ramai wanita tua dan muda akan jerit dan melompat
seperti monyet yang tak makan setahun .

- mari kita ke cerita yang lebih mendalam !

KECHIK REGGE vs JUSTIN BIEBER
* jangan tengok family aku tengok aku jeh .

- siapakah yang lebih comel ?
* hahaha

- cubalah korang semua pengsan hanya kerana
melihat muka dan rambut aku ;p

- justin bieber botak comel ape ! tapi kalau
kechik botak ape jadi eh ?

- undian juga telah mengatakan bahawa :-


* kechik regge telah mendapat undian tertinggi !

- terima kaseh kerana mengundi saya . haha ;p

- sesekali aku nak try jadi orang macam dia tak salahkan ?

- korang pernah tak tertanya-tanya kenapa rambut
justin bieber macam aku ;p
* dengarlah cerita tersebut .

justin bieber : hye kechik ! lawa rambut awak

*kechik regge : ye trimas ! asal ko suka ke jeles ?

justin bieber : mestilah aku jeles , aku nak tirulah .

*kechik regge : ko botak nak ada rambut macam aku !

justin bieber : YUP ! please ... aku merayu

*kechik regge : aku kesian tengok dye merayu , sehinggakan kulit
kepalanya hendak keluar pisang gorang panas !
- aku kesian kat dye aku bagilah .

*FAKTA DAN BENAR !

- sekarang anda boleh buat pilihan untuk memilih
"si botak atau si rambut"

*kisah benar ! percayalah ..
*angan-angan menyeluk saku ,
akhirnya kemenangan milik aku !

- kechik seorang budak 16 tahun yang kuat perasan .
yang benar ;p

3 comments:

  1. haha perasan gilaa youu ni . haha:D tp oke what . haha i undi youu .

    ReplyDelete
  2. hak3 ! kechik nie .. prasan jew lebih .. hak3 ! yeah ! JUSTIN VAVI ! icha benci JUSTIN BIEBER A.K.A JUSTIN VAVI !

    ReplyDelete
  3. yeahh , kalau lisa pon lisa pileh kechik <3 ! hehe , coz kechik lagi 100% lagi hensem dari justin bieber yg sucks tuu ;D

    ReplyDelete